تنظیم لایحه اداره کار بصورت غیرحضوری

تنظیم لایحه غیر حضوری

با توجه به درخواست مکرر مخاطبان عزیز امکان تنظیم لایحه تخصصی توسط دیده بان حقوق کار بصورت غیر حضوری میسر شد.

کارشناس نویسندگان سایت

لوایح تخصصی مرحله رسیدگی بدوی (هیات تشخیص) توسط یکی از زبده ترین کارشناس نویسندگان دیده بان حقوق کار ایران با نزدیک به 20 سال سابقه دفاع و بررسی پرونده های شکایات مراجع حل اختلاف وزارت کار و کار تخصصی در حوزه روابط کار کارگر و کارفرما تهیه و تنظیم میگردند و با استدلال حقوقی کافی از تضییع حقوق شما جلوگیری میکند.
محمد علی
متخصص در امر روابط کار
لوایح تخصصی دفاعیه در امور بیمه و سازمان تامین اجتماعی و هیات ها تشخیص مطالبات , اجرائیات , کمیسیون ماده 16 تامین اجتماعی و ... توسط کارشناس نویسنده حوزه بیمه و تامین اجتماعی بصورت کاملا تخصصی انجام میشود
حمید عبدالوند
متخصص حوزه تامین اجتماعی
لوایح تخصصی مرحله رسیدگی تجدید نظر(هیات حل اختلاف) توسط یکی از حرفه ای ترین کارشناس نویسندگان دیده بان حقوق کار ایران با نزدیک به 20 سال سابقه بررسی پرونده های شکایات مراجع حل اختلاف وزارت کار و متخصص در امر منابع انسانی و توسعه منابع انسانی و متخصص در امر روابط کار تهیه و تنظیم میگردند.
رضا مهاجر
متخصص منابع انسانی
انجام امور و لوایح دفاعیه مخصوص برقراری مقرری بیمه بیکاری یا درخواست بازگشت کار در شرایط اخراج بی دلیل و غیر موجه توسط کارشناس خبره بیمه بیکاری دیده بان حقوق کار ایران صورت میگیرد.
o
تیرداد محسنی
متخصص امور اخراج غیر موجه و بیمه بیکاری

رزومه و دانش حقوقی کارشناسان ما را , در پست های متعددِ منتشر شده در زمینه حقوق کار و منابع انسانی در وبسایت , میتوانید ارزیابی کنید.

مزیت های تهیه لایحه غیر حضوری

عدم اتلاف وقت برای جستجوی مشاوران حرفه ای

اتلاف وقت
12_Tehran (1)

عدم صرف هزینه های تردد در ترافیک

عدو برخورد با مشکلات معمول در آدرس یابی

صلاحیت-محلی-در-آیین-دادرسی-کار
بیمه-بیکاری-1

عدم صرف هزینه های گزاف و بدون قاعده

چرا لایحه دفاعیه؟

برای جلوگیری از صدور رای خلاف واقع  و من غیر الحق نیاز به یک دفاع منسجم با منطق حقوقی و در کمال آرامش دارید که بهترین گزینه برای جلوگیری از فراموش کردن موارد مورد نیاز دفاعیه و حفظ ترتیب و توالی موارد اعلامی در جلسه رسیدگی  به منظور دستیابی به بهترین نتیجه حتما به یک لایحه دفاعیه متیدل و حقوقی احتیاج پیدا خواهید کرد.

بعد از صدور رای دادگاه در مرحله بدوی، در صورتی که رای دادگاه مورد نظرمان نباشد و همچنین با اصول حقوقی و قوانین در تضاد باشد امکان تجدید نظرخواهی از حکم وجود دارد.

در اینجا وظیفه لایحه نویس با تجربه تجدیدنظرخواهی است تا با مطالعه دقیق پرونده؛ موارد را با قوانین آیین دادرسی کار و قانون کار تطبیق داده؛ خلاصه و چکیده مطلب را جهت استحضار هیات حل اختلاف (تجدید نظر) بیان نماید.

با استدلال حقوقی دفاع کنید نه با صدای بلند؟!

در جلسه رسیدگی، خواهان و خوانده، تصور می کنند با پرخاشگری و صحبت کردن با صدای بلند، حق ایشان دفاع می شود و به عبارت دیگری نگرش و دیدگاه این افراد این هست که با صدای بلند می تواند حق خودشان را مطالبه و یا دفاع کنند، در حالی که این نگرش صحیح نمی باشد؛ و در برخی مواقع وضع را بدتر هم میکند. دفاع از حق در محکمه باید مستند به اصولی باشد که کارشناسان حرفه ای با تنظیم لایحه دفاعیه این مسیر را تجربه کرده اند و حتی با تنظیم لایحه دفاعیه بدون نیاز به حضور در جلسه دادگاه غالباً برطرف می شود؛ اینجاست که افراد های که قبلاً به نوعی به دادگاه های شبه قضایی حقوق کار که همان مراجع حل اختلاف وزارت کار میباشند مراجعه داشتند ، تجربه نموده اند که یکی از موفقترین و کم هزینه ترین مسیر برای احقاق حق خودشان نگارش لایحه دفاعیه یا دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل یا کارشناس حرفه ای این حوزه قبل از جلسه رسیدگی می باشد.

بهترین زمان برای نگارش لایحه دفاعیه چه موقع است؟

معمولا لایحه دفاعیه را تا قبل از جلسه رسیدگی یا حین جلسه رسیدگی می توانید به مراجع حل اختلاف کار ارایه نمایید و مراجع در فرصت مناسب لایحه دفاعیه شما را به دقت مطالعه و اگر این لایحه طبق اصول فنی حقوقی و قانونی تنظیم شده باشد، احقاق حق شما در آن محکمه قطعی می باشد.

 برای نگارش لایحه دفاعیه لازم هست که از محتویات پرونده کاملاً مطلع باشید و با توجه به اطلاعات کامل از پرونده و تسلط علمی و فنی می توانید با نگارش لایحه دفاعیه فنی و مستند به اصول بدون پرداختن به حواشی زائد از حق خودتان دفاع کنید؛

دیده بان حقوق کار به شما اطمینان می دهد با نگارش لایحه دفاعیه ضمن احقاق حق، با کمترین هزینه و صرف زمان می توانید مطلوب ترین نتیجه را از جلسه رسیدگی در مراجع حل اختلاف وزارت کار به دست بیاورید.

آیا امکان تضمین قطعی نتیجه پرونده وجود دارد؟

حقیقت این است که ادعای بعضی از افراد سودجو که مدعی اخذ رای بدوی یا تجدید نظر به صورت تضمینی هستند، با واقعیت انطباق ندارد.

 بسیاری از این افراد ادعای ذی نفوذ بودن و ارتباطات خارج از عرف با مراجع حل اختلاف کار را دارند که باید گفت این صحت ندارد و مراجع حل اختلاف کار طبق ماده 4 آیین دادرسی کار مکلف به اظهار نظر و صدور رای طبق قوانین هستند و الا ” مستنکف از حق ” شناخته میشوند که بار حقوقی آن متوجه آنان خواهد شد. پس هیچ مرجعی اساسا خود را مدیون طرفین دعوی نمیکند و همچنین خود را اسیر پیگیری های حقوقی آتی نمیسازد.

بطور مثال در باب عدم تبعیت مراجع حل اختلاف وزارت کار از آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری داریم:

ماده ۱۰۹ قانون دیوان عدالت اداری: هرگاه پس از انتشار رأی هیأت عمومی دیوان در روزنامه رسمی کشور مسؤولان ذی ربط از اجرای آن استنکاف نمایند، به تقاضای ذی نفع یا رئیس دیوان و با حکم یکی از شعب دیوان، مستنکف به انفصال موقت از خدمات دولتی به مدت سه ماه تا یک سال و جبران خسارت وارده محکوم می شود.

لذا فریب اینگونه اشخاص که دلالانی هستند که برگ برنده آنان نسبت به شما آگاهی ایشان از قوانین میباشد و صرفا توانایی پیش بینی نتیجه بر اساس مستندات پرونده را دارند و هیچگونه ارتباطی با مراجع نخواهند داشت را نخورید و هزینه های گزاف بر خود متحمل نشوید.

با توجه به موارد بالا به این نتیجه میرسیم که ادعای رای تضمینیِ خارج از عرف , صرفا برای فریب شما استفاده شده و صفت کلاهبردار دادن به این اشخاص شاید بی انصافی نباشد.

دیده بان حقوق کار چگونه تضمین میدهد؟

دیده بان حقوق کار ایران با مطالعه مستندات شما و خواسته ها و یا مدارک طرف مقابل شما و تطبیق آن با قانون کار , آئین دادرسی کار , آرای وحدت رویه دیوان عدالت اداری , دستورالعمل های جنبی روابط کار و تامین اجتماعی و .... و همچنین شرایط حاکم  و رویه های قانونیِ مراجع, نزدیک ترین نتیجه را صرفا بر اساس اصول حقوقی تعیین میکند و تضمین دیده بان به این صورت هست که با تقریب بسیار بالا طبق شرایط اعلام شده توسط شما نتیجه پرونده را اعلام میکند و بصورت توافقی هزینه این خدمت از شما دریافت میگردد و در صورت عدم کسب نتیجه اعلامی هزینه پرداخت شده به شما عودت میگردد.

هزینه خدمات تنظیم لایحه غیرحضوری

دیده بان حقوق کار پس از بررسی مدارک ارسالی شما , لایحه دفاعیه تخصصی مرتبط با مشکل شما را در اسرع وقت آماده و برای شما ارسال میکند. هزینه خدمات ارئه شده توسط متخصصین عزیز ما به شرح زیر میباشد.

لوایح عادی (اقتصادی)

این خدمت برای دعاوی عادی شما که صرفا از بابت خاطر جمع بودن به نتیجه قانونی احساس نیاز به مشورت و یک دفاع مستدل دارید بسیار مناسب میباشد. برای کارگری که توانایی مطرح کردن خواسته های خود را بصورت حقوقی ندارد یا کارفرمائی که کارگری مطالبات من غیر الحق از وی طلب کرده است بسیار مناسب است.

99000 تومان

تنظیم لایحه عادی هیات حل اختلاف (مرحله تجدید نظر)

59000 تومان

تنظیم لایحه عادی هیات تشخیص (مرحله بدوی)

لایحه دیوان عدالت ادرای 120.000 تومان

لوایح تخصصی (با تضمین نتیجه)

این خدمت برای دعاوی تخصصی کارگران  و کارفرمایان تعبیه شده است که موارد پیچیده حقوقی خاص را طلب میکند. تیم کارشناسان خبره ما پس از بررسی مدارک و مستندات شما و تطبیق آن با قوانین و دستورالعمل ها و آرای دیوان عدالت ادرای و... بهترین نتیجه را برای شما پیش بینی میکنند و درصدی را به عنوان حق الزحمه دریافت میکنند.

تنظیم لایحه تخصصی هیات حل اختلاف (مرحله تجدید نظر)

درصدی

حداکثر
100
درصد کارمزد

برای کارگر:درصد از رای صادره قطعی

برای کارفرما:نقض رای بدوی یا کم شدن مبلغ رای صادره در مرحله بدوی

تنظیم لایحه تخصصی هیات تشخیص (مرحله بدوی)

درصدی

حداکثر
100
درصد کارمزد

برای کارگر: درصد از رای صادره هیات تشخیص

تنظیم لایحه تخصصی هیات تشخیص (مرحله بدوی)

درصدی

حداکثر
100
درصد کارمزد

برای کارفرما: رد دعوی یا کم شدن مبلغ رای در مرحله بدوی پس از  صدور رای هیات تشخیص

سوالات متداول

بله , تقریبا تمامی کسانی که با یک لایحه کامل و بدون نقص و پر استدلال حقوقی در یک جلسه دادگاه حاضر میشوند در این دادرسی پیروز خواهند شد.

بطور متوسط حداقل یک و حداکثر سه روز کاری

بطور کلی لوایح اقتصادی فاقد ضمانت بازگشت وجه ولی لوایح تخصصی دارای ضمانت برگشت وجه هستند.

به این صورت است که در لوایح تخصصی ما هزینه و نتیجه را با تقریب ده تا بیست درصد خطا به شما اعلام میکنیم. پس از تنظیم لایحه وجه کامل دریافت میگردد. در صورتی که نتیجه نهایی با نتیجه اعلامی از سوی کارشناس ما مغایرت داشت هفتاد درصد مبلغی که شما پرداخت کرده اید به شما عودت داده میشود. این بالاترین ضمانتی هست که صرفا دیده بان حقوق کار ایران به شما ارائه میکند و هیچ موسسه ای به این صورت فعالیت نمیکند.

لایحه بصورت رسمی و تایپ شده از طریق ایمیل , واتساپ و یا سایر روش های ارتباطی بدست شما میرسد و به سادگی با مراجعه به یک دفتر فنی انتشاراتی میتوانید آن را پرینت و مورد استفاده قرار دهید

برای در خواست لایحه تخصصی مدارک و مستندات خود و شرح موضوع را به ایمیل زیر ارسال کنید:

mail: layehe@kar-tamin.ir

دکمه بازگشت به بالا